Séminaire Thématique du Dr. Vincent SENEZ

L’animation Scientifique multi-sites du projet : UMR CANTHER, vous convie au Séminaire Thématique du Dr. Vincent SENEZ.

Instrumented Pancreatic Ductal Adenocarcinoma on Chip

Eng.and PhD , former director of the Laboratory for Integrated Micromechatronic Systems (LIMMS), Tokyo, Japan, CNRS research director. He settled a multidisciplinary research group to develop activities in the broad area of microfluidics and lab-on-a-chip technologies at the Institute of Electronics, Microelectronics and Nanotechnologies (IEMN), Lille, France. His research interests include microfluidics and MEMS technologies as well as instrumented organs-on-a-chip.

Amphithéâtre de l’Institut de Biologie de Lille, 28 Février 2019 à 11h00.
Campus de l’Institut Pasteur de Lille, 1 Rue Pr. Calmette LILLE, métro Lille Grd Palais.
Le site de l’IBL étant sous le contrôle d’accès, il est recommandé de vous inscrire auparavant par mail à albin.pourtieribl.cnrsfr afin que le poste de sécurité puisse vous faciliter l’entrée.